.:: ŠęĤŗÃŷĄ :: .


    عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    شاطر
    avatar
    rOmEo
    المـديـر العـــام
    المـديـر   العـــام

    . : LeT Of ThIs LiFe
    عدد الرسائل : 1356
    العمر : 108
    الموقع : SeHrAyA.Tk
    الاوسمة :
    المزاج :
    الجنس :
    الهوايات :
    My SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">الدنيا مسرح كبير وعليك ان تكون دقيقا في اختيار دورك والا سوف تكون ممثل فاشلا
    </marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 5
    تاريخ التسجيل : 17/11/2007

    عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف rOmEo في الأحد يونيو 29, 2008 3:26 pm

    كل سنه وانتي طيبة يا توتي

    وعقبال عيد ميلادك ال 82 وانتي معانا

    ومنورة المنتدي يا قمر وربونا



    دي هدايـا اعضاء المنتدي


    ودي واحدة بتزغرط مش عارف مين دي قولنا انتي مين دي


    تحيــاتي


    _________________
    avatar
    safsaf
    .:.عضو متقدم.:.
    .:.عضو متقدم.:.

    عدد الرسائل : 154
    العمر : 26
    الموقع : www.mathsland.com
    المزاج :
    الجنس :
    الهوايات :
    My SMS :


    My SMS
    رسالتك


    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 30/04/2008

    رد: عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف safsaf في الأحد يونيو 29, 2008 5:39 pm

    kol sana wenty tayiba ya TtoTte we 3o2bal 1000000000000000000 sana we yarabi ayamik il gaya tkon a7la we a7la
    we t7a2a2i kol a7lamik ya 2amar

    we dih a7la warda lik





    avatar
    الأميره المصرية
    .:.عضو نشيط.:.
    .:.عضو نشيط.:.

    عدد الرسائل : 62
    العمر : 32
    المزاج :
    الجنس :
    الهوايات :
    My SMS : لا تجعل قلبك كالبئر يشرب منه الجميع...... انما اجعله كالقبر لا يدخله سوي شخص واحد
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 11/06/2008

    رد: عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف الأميره المصرية في الأحد يونيو 29, 2008 6:06 pm

    بشـم الله
    وانتو طيبين وربنا يخليكوا ليا يارب

    وما يحرمنيش منكوا يارب

    50
    avatar
    lobna
    .:.عضو ملكي.:.
    .:.عضو ملكي.:.

    عدد الرسائل : 1599
    الاوسمة :
    الجنس :
    My SMS : ((مستنى ايه ولاانت لازم تبكى ادامك عينيااحضنى اكترمن كده طمنى بيك من اد غايب وانا محتاج اليك عوضنى عن كل الى فات انا شفت فى بعادك حاجات انا كان فاضلى ساعات واموت من الخوف عليك))

    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 21/04/2008

    رد: عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف lobna في الثلاثاء يوليو 01, 2008 2:55 am

    50 كل سنة وانتى طيبة يا قلبى وعقبال مليون سنة



    بجد وحشانى اوى ومعلش جات متاخرة بس فى ظروف والله

    بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــحـــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــك kiss

    لاف فور ايفر
    avatar
    rOmEo
    المـديـر العـــام
    المـديـر   العـــام

    . : LeT Of ThIs LiFe
    عدد الرسائل : 1356
    العمر : 108
    الموقع : SeHrAyA.Tk
    الاوسمة :
    المزاج :
    الجنس :
    الهوايات :
    My SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">الدنيا مسرح كبير وعليك ان تكون دقيقا في اختيار دورك والا سوف تكون ممثل فاشلا
    </marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 5
    تاريخ التسجيل : 17/11/2007

    رد: عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف rOmEo في الثلاثاء يوليو 01, 2008 8:03 am

    علي رأي المثل الحب ولع في الدرة قصدي المنتدي هههههه

    عيب عليكي يا لبني لما تتأخري

    انا بهدي النفوس

    كل سنة وانتي طيبة مرة تانية يا توتي


    _________________

    N E W
    .:.عضو مميز.:.
    .:.عضو مميز.:.

    عدد الرسائل : 260
    العمر : 31
    الاوسمة :
    المزاج :
    My SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">رسالتك</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 26/01/2008

    رد: عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف N E W في الثلاثاء يوليو 01, 2008 2:34 pm

    كل سنة وانتى طيبة يا اميرة ومعلشى الهدية اتاخرت شوية فى الشحن بس
    avatar
    lala
    :: نائبة المدير ::
    :: نائبة المدير ::

    عدد الرسائل : 2419
    العمر : 28
    الاوسمة :
    المزاج :
    الجنس :
    الهوايات :
    My SMS :


    My SMS
    ذرفت دمعه في أحد المحيطات إن استطاعوا الحصول عليها أعدك بنسيانك


    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 16/06/2008

    رد: عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف lala في الثلاثاء يوليو 01, 2008 8:34 pm

    كل سنه وانتى طيبه وعقبال مليون سنه ومعلش جت متاخر




    50 50 50 50 50 50

    50 50 50 50
    avatar
    lobna
    .:.عضو ملكي.:.
    .:.عضو ملكي.:.

    عدد الرسائل : 1599
    الاوسمة :
    الجنس :
    My SMS : ((مستنى ايه ولاانت لازم تبكى ادامك عينيااحضنى اكترمن كده طمنى بيك من اد غايب وانا محتاج اليك عوضنى عن كل الى فات انا شفت فى بعادك حاجات انا كان فاضلى ساعات واموت من الخوف عليك))

    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 21/04/2008

    رد: عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف lobna في الأربعاء يوليو 02, 2008 1:11 am

    بتهدى اوى يا روميووووووووو اوى اوى

    بس هى حببتنى عارفة انى مش هتاخر علية بايدى صوح يا قلبى 90



    معلش انا اميلاتى مش بفتح معرفش لية والله والجهاز عندى مطلع عينى 00
    avatar
    الأميره المصرية
    .:.عضو نشيط.:.
    .:.عضو نشيط.:.

    عدد الرسائل : 62
    العمر : 32
    المزاج :
    الجنس :
    الهوايات :
    My SMS : لا تجعل قلبك كالبئر يشرب منه الجميع...... انما اجعله كالقبر لا يدخله سوي شخص واحد
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 11/06/2008

    رد: عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف الأميره المصرية في الأربعاء يوليو 02, 2008 3:44 pm

    وانتو طيبين يارب يخليكوا ليا 11

    لبنى طمنينى عليكى ياقلبى حتى تليفونك غير متااح وانا قلقانه عليكى اوى اوى 00

    22 22 22
    avatar
    WhispeR
    .:.المراقب العام.:.
    .:.المراقب العام.:.

    عدد الرسائل : 1875
    العمر : 24
    الموقع : فى منتــــــــ لاف فور ايفر ـــــــدى وفى قلــ حبيبتى ــب
    الاوسمة :
    المزاج :
    الجنس :
    الهوايات :
    السٌّمعَة : 6
    نقاط : 31
    تاريخ التسجيل : 22/11/2007

    رد: عيد ميلاد سعيد الاميرة المصرية

    مُساهمة من طرف WhispeR في الإثنين يوليو 14, 2008 3:34 pm


    Happy Birth Day


    50






    104

    100



    _________________





    http://love4ever.mountada.biz



      الوقت/التاريخ الآن هو السبت يناير 20, 2018 3:08 am